пʼятниця, 10 вересня 2010 р.

...Хочешь наукой воспитать ученика, люби
свою науку и знай ее, и ученики полюбят
и тебя, и науку, и ты воспитаешь их;
но ежели ты сам не любишь ее, то сколько бы
ты ни заставлял учить,
наука не произведет воспитательного влияния.
Лев Толстой

Моє життєве кредо:

  • Не нашкодь. 
  • Будь на крок поперед учня.
  • Поєднуй однодумців навколо себе.

Відкриті уроки (2010-2011 навчальний рік)

10.09.2010. Інтегрований урок біології та фізики "Таємниці живої води" 10 клас, учитель вищої категорії, вчитель -методист Усачова Анжеліка Олексіївна, учитель вищої категорії, старший учитель Бузько Вікторія Леонідівна

вівторок, 7 вересня 2010 р.

Тема: Закон Ома для однорідної ділянки електричного кола.

Тип уроку: Вивчення нового матеріалу.

Мета уроку:

1. Дидактична

- Вивчити один з найважливіших законів електричного струму - закон Ома для ділянки кола.

- Експериментальним шляхом встановити зв'язок між силою струму, напругою й опором.

- Застосовувати отримані знання в нових умовах.

- Формувати вміння обчислювати силу струму, напругу, опір.

2. Розвиваюча

- Розвивати навички узагальнення вивченого матеріалу, систематизації знань.

- Сприяти розвитку пізнавальної компетентності.

3. Виховна

  • Формувати вміння висловлювати й аргументувати свою точку зору.
У ході уроку планується формування наступних компетенций:

- пізнавальної: систематизація знань; розширення й нагромадження знань, отриманих у ході практичної діяльності учнів;

- комунікативної при роботі в парах, у навчанні вести діалог;

- здоров’язберігаючі: знання й дотримання правил техніки безпеки; чітка зміна видів діяльності, опора на емоційний підйом й інтерес при розв’язуванні дослідницьких завдань.

Демонстрації:

  • залежність сили струму від опору провідника за умови сталої напруги; залежність сили струму від напруги за умови сталого опору ділянки кола.

Обладнання: комп’ютер, телевізор, CD-диск з презентацією «Закон Ома для однорідної ділянки кола» (22 слайда)

Структура уроку

I. Актуалізація опорних знань учнів.

II. Вивчення нового матеріалу.

III.Закріплення нових знань.

IV.Домашнє завдання.



Додаток 2.

Демонстрація 1.
Складаємо коло за схемою. Замикаємо його і знімаємо показання приладів. Повторюємо дослід, приєднуючи спочатку другий, а потім третій акумулятор (або змінюємо напругу випрямлячем). Отримані дані заносимо до таблиці.





Дипломи, грамоти

Головне не перемога,
головне - участь!



Переможець міського конкурсу “Вчитель року – 2009” в номінації “Фізика”

Лауреат обласного конкурсу конкурсу “Вчитель року – 2009” в номінації “Фізика”
Сертифікати



Досягнення моїх учнів



2012-2013 навчальний рік
Учениця 9А класу Косенко Дар'я Олегівна зайняла III місце у міській олімпіаді з фізики.


Мельниченко Юлія Вадимівна, 11Б клас зайняла II місце у V обласній освітньо - науковій конференції юних науковців “Через терни до зірок” за роботу: “Олександр Фрідман і космологічні моделі Всесвіту” (2009 рік)


2010-2011 навчальний рік
I.                  Учень 7-В класу Романюк Іван зайняв II місце на міській олімпіаді з астрономії.

II.           У жовтні-грудні 2010 року проходила інтернет-олімпіада «Відкрита природнича демонстрація» у якій прийняли участь п’ятеро учнів Бузько В.Л.: Косенко Дар’я (7А), Апціаурі Ірина (8Б), Романчку Віталій (10Б), Карапетян Маріне (10Б), Лисенко Яна (10В) і за результатами заочного та очного туру зайняли III місце (отримали диплом Міністерства освіти і науки МАН, наказ УДЦ Малої академії нак України від 19.01.2011)
III.           26 березня 2011 року на базі фізико-математичного факультету Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка учні Бузько В. Л. прийняли участь у VІІ освітньо-науковій конференції «Через терни до зірок» і виступили з доповіддями:
1.     Заєць Ростіслав Геннадійович Ракета-носій «Циклон», секція «Космічна одіссея» + виготовлення макету ракети «Циклон-4»
2.     Ракета-носій «Циклон» Можливість існування цивілізацій за межами Землі», секція «Космічна одіссея»
1.     Габріелян Маріам Самвелівна «Європейський досвід використання сонячної енергії»;
2.     Лисенко Яна Віталіївна «Перспективи використання вітроенергетики на Україні»;
3.     Косенко Даря Олегівна «Проблеми й перспективи гідроенергетики»;
4.     Заєць Ростислав Геннадійович «Використання геотермальної енергії».
V.           31 учень Бузько В. Л. 8 квітня 2011 року взяли участь у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі «Смішний Колосок – 2011», результати будуть відомі 01.09.2011.
VI.    Чотири учня 10-х класів (Романчук Віталій (10Б), Габріелян Маріам (10Б), Лисенко Яна (10В), Жилкін Михайло (10В) взяли участь у Міжнародному конкурсі творчих проектів "Майбутнє космосу - за молоддю", запропонованому Інститутом історії природознавства і техніки Російської академії наук, Університетом Нікосії, Кіпр (University of Nicosia), Московським фізико-технічним інститутом, Московським міським педагогічним університетом, Середземноморським інститутом прикладних наук (Кіпр), Балтійською міжнародною академією (Латвія) проект називався «Автоматичні і пілотовані космічні кораблі. Історія та значення». (Презентація проекту і сам проект в електронному варіанті)



VII.  Учениця Олалейе Вікторія Олушола 5Б клас (учитель Бузько В. Л.) отримала посвідчення, про те що вона успішно завершила Другу Літню Астрономічну Школу для обдарованої учнівської молоді, яку організовули Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, відділ освіти Олександрійської РДА, Новопразький навчально-виховний комплекс  за підтримки управління освіти Кіровоградської ОДА. (Термін роботи школи з 30 травня по 3 червня 2011 року.)
Мета літньої школи– розвиток та стимулювання зацікавленості дітей до вивчення наук природничого циклу, підтримка обдарованих дітей та реалізація принципу національної програми надання рівного доступу до якісної освіти учням усіх шкіл незалежно від місця їхнього розташування.


Методична скарбничка

Реалізація міжпредметних зв’язків в позакласній роботі із фізики. Конференція на тему: «Біоніка»


Мета: - зміцнювати міжпредметні зв'язки; перевірити як учні засвоїли поняття локація, навігація, біоструми; їх гідродинамічні навички; розвивати уміння учнів працювати із науково-популярною літературою, розвивати творчі здібності учнів; виховувати інтерес до фізики як науки.

План

1. Що таке біоніка і які її джерела?

2. Деякі біологічні дані.

3. Інженери вчаться у природи.

4. Біоструми і управління на відстані.

5. Локация і навігація в природі і в техніці.

6. Біолементи в системах автоматичного управління.

7. Гідродинаміка живих систем.

Оформлення кабінету: На дошці плакати.

1. «Эхо – неизменный ответ природы на вопросы, которые мы ей задаём. NN».

2. «Наука есть вождь к познанию правды, просвещение разума, успокоение народов. (М. В. Ломоносов)»

3. «Маленький след дорогу рождает.

Море из родника вырастает.

Из камня упругая сталь выходит.

Из слова рождается мудрость в народе.

(Джамбул)»

Робота з учнями

Готуємось до конкурсу "Колосок"